Харта на клиента
Уважаеми посетители на moliv.bg,
Представяме Ви нашите виждания за това как трябва всеки търговец да се отнася с клиентите си, което е продиктувано от нашата цялостна концепция за бизнес. Без значение каква е бизнес сферата, коректните отношения и информираност винаги са предпоставка за по-добри резултати. Нашият стремеж винаги е бил клиента да бъде удовлетворен и работата с нас да бъде лесна и коректна. Бихме искали да изпълним със съдържание така разпространеното клише "Клиентът винаги е прав".
Какво можете да очаквате от нас:
- Да бъдем любезни в общуването с Вас
- Да Ви дадем най-добрия съвет, ако се нуждаете от такъв, без значение дали ще реализираме най-голямата търговска печалба или не
- Да бъдем откровени с Вас и да получите не ОГРОМНИ и измислени, а РЕАЛНИ отстъпки, когато обещаем такива
- Да Ви помогнем, ако имате затруднения с доставката или куриерската служба
- Да проверим всяка стока за дефекти, преди да Ви я изпратим...
- ...и ако все пак има проблем - да бъдем коректни и да Ви съдействаме за отстраняването му
- Да спазваме сроковете, които сме обявили
На какво разчитаме:
- Да проявите разбиране, ако, въпреки нашите услилия, понякога има изчерпана наличност или забавяне на доставката
- Да получаваме обратна връзка от Вас по един многото комуникационни канали, които сме предоставили, за да се развиваме и да ставаме още по-добри
- Да прибегнете до връщане на стоки, единствено ако можете да ни ги изпратите във вида, в който сте ги получили
- Да изградим дългосрочни отношения с всеки от Вас, в дух на коректност
Извън юридическите формалности, които можете да прочетете в Общите ни условия, ето накратко на какво може да разчитате, когато пазарувате от Молив.BG: