Доставка с преглед, тест и връщане
Бърза доставка с преглед и тест
Работим с идеята да получите Вашата пратка възможно най-скоро!
90% от нашите доставки се изпълняват и получават в рамките на следващия работен ден!
Изпращаме поръчките с опция за преглед и тест преди получаване* - услуга, която предлага куриера с цел по-голямо удовлетворение и улеснение на клиента.
Има обстоятелства, от които зависим и които могат да повлияят на изпълнението на доставката, като запазваме правото си да доставим поръчката до 3 работни дни. Тези фактори могат да бъдат - климатични условия, доставка до населено място, където куриера обслужва по график само в определени дни в седмицата, натовареност на куриера, грешно подадени данни, форсмажорни обстоятелства и др.
Ето някои препоръки за по-лесно и удобно получаване на пратки:
- Поръчвайте до офис или автоматична пощенска станция (АПС) на куриер, ако имате такъв наблизо. От една страна така доставката е по-евтина, от друга реално Вие определяте часа на получаване, като можете да изберете най-удобният за Вас
- Ако във Вашето населено място няма офис или АПС на куриер, моля информирайте се кога са дните за разнос на куриера. Ако се затруднявате, можете да се обадите на нас и ние ще Ви помогнем
- Проследете Вашата пратка чрез номера на товарителницата, който получавате от нас по e-mail
- Въвеждайте правилно данните си, на кирилица. Посочвайте пощенски код на населеното място, защото има населени места с еднакви имена.
Условия за доставка
Стоките поръчвани през нашия сайт се доставят с куриер, който е лицензиран пощенски оператор за територията на Р България.
Доставката на поръчки до адрес или офис на куриера е за сметка на потребителя.
Цената на доставката е с плаваща цена, която се определя в зависимост от населеното място и съдържанието на поръчката. Сумата се начислява автоматично преди да финализирате своята поръчка и да изберете начин на плащане.
Стойността на стоките се фактурира от НК Софтуер ООД, заедно със стойността на куриерските услуги.
Доставките са съобразени с работното време на куриера! В неделя и празнични дни доставки не се извършват!
Процес на доставка
1. След потвърждение на поръчката от Ваша страна, информацията, която сте дали при поръчката отива при оператор на moliv.bg и се обработва. Ще получите автоматично съобщение на вашата електронна поща с описани продуктите, техния брой размери, цена, адрес и начин на плащане, както и номер на поръчката ви.
2. Поръчките се обработват всеки делничен ден от 09:00 до 15:00 часа. При необходимост, нашите оператори се свързват с клиента за потвърждение на поръчката на посочения от тях телефон при регистрация. Моля внимателно и точно изписвайте телефона за контакт. При изцяло ясни обстоятелства около доставката, телефонно обаждане не се провежда.
3. След проверката от страна на оператора, уточняване и коригиране на поръчката, статуса й ще бъде сменен на ПОТВЪРДЕНА .
4. Срока за доставка от потвърждение на поръчката е 3 работни дни. След като поръчката се изпрати статуса и се променя на ДОСТАВЕНА.
5. Поръчки получени през събота и неделя, както и празнични дни се обработват на следващия работен ден.
6. При ненавременна доставка, не се дължи неустойка на клиента, а той от своя страна си запазва правото да откаже поръчката.
7. Всички посочени тук правила са описани в Общите условия на магазина и са съобразени със Закона за Защита на Потребителя и Закона за Електронна Търговия.
*Опцията за преглед и тест не е налична при доставка до автоматична пощенска станция на куриер. Причината за това е, че куриерите не предлагат инстантно връщане на АПС без заплащане на стоката, а само на транспортните разходи. При такива обстоятелства, можете да използвате нашият формуляр за отказ, да върнете на указаното в него място стоките и да получите своите пари обратно по банкова сметка.
MOLIV.BG Ви пожелава приятно пазаруване!